Cultura

Tres dies intensos en el 31è Musicab de Cabrils

En la seva 31a edició, que tindrà lloc els dies 19, 20 i 21 de juliol, el Musicab Festival de Cabrils presentarà una oferta carregada de propostes diürnes i nocturnes per a tots els públics, amb figures veteranes i també amb alguns dels noms joves més estimulants del panorama musical.

Així, pels escenaris situats a Can Barba, el parc Anselm Clavé i el centre cívic La Fàbrica passaran la fusió d’autor de Kiko Veneno, el pop-rock èpic de Ramon Mirabet, el dream-pop de Pavvla, el nou flamenc de María José Llergo, la coctelera rítmica de Gramophone Allstars Big Band amb les veus de Judit Neddermann, Alba Pérez i Yasmina Azlor, el punk vigorós de Mourn, el folk lluminós de Guillem Roma i els espectacles familiars de Black Music per Menuts i les Mil Cares del Swing.

Els assistents al festival podran gaudir també de l’aperitiu amb música en directe a càrrec d’artistes emergents.

Cabrils destaca per la seva ferma aposta pel nou talent durant tot l’any amb el seus cicles periòdics a La Fàbrica i els Vermuts Musicals, i al Musicab aquests tampoc hi faltaran: tant dissabte com diumenge el visitant podrà gaudir de l’aperitiu amb música en directe a càrrec d’artistes emergents. També hi haurà mercat i un espai per menjar-hi.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El jutge admet a tràmit la queixa dels ‘riggers’ del Sónar després que la Fira contractés una altra empresa de muntatge

barcelona
Crònica
peralada

Paul Anka, a la seva manera

Peralada

Llums i ombres de ‘Diego Maradona’

Girona

Premi als ‘àngels’ amb polèmica

Barcelona
Crònica
cap roig

Chic: amb molta ànima

Palafrugell
Àlex Martín i Jordi Canal
Assagistes

“És un llibre de divulgació per a lectors inquiets”

Barcelona

Un argentí a l’altre Miami

girona

Aniversari molt feliç

Terrassa
Crítica
cinema

Un film inexistent