La Borsa
Més valors
Economia

Cita de solters amb activitats

“Be/Single Club és un punt de trobada per a solters. Realitzem activitats cada mes perquè puguis gaudir en grup de noves propostes per al teu temps lliure.” Així es presenta aquesta empresa, nascuda a Barcelona el gener d’enguany, amb l’objectiu que els solters, divorciats i vidus vulguin iniciar una nova relació.

La diferència d’altres propostes del sector és evident. “Fugim completament del fet de xatejar i de les cites en línia. Busquem persones que ens puguem veure la cara per saber si encaixa el perfil de la futura parella”, explica Roser Duran, una farmacèutica en actiu que va posar en marxa aquesta empresa per necessitat: “Per fer felices les persones.” On és, doncs, la diferència amb la competència? Doncs que Be/Single Club organitza diversos esdeveniments cada mes perquè els participants puguin conèixer-se de manera física i amb un ambient de naturalitat. “Deploro la utilització de webs que només tenen per objectiu el flirt ràpid”, diu Roser Duran, que va estar casada 21 anys i quan es va separar va descobrir una realitat que no era la que ella, de jove, havia conegut. Explica que abans la gent es coneixia estudiant, en excursions, anant de viatge, i ara “amb les presses sembla que s’ha de conèixer algú i tenir una relació amb una hora”. La creadora de la firma basa el seu model d’empresa en l’organització d’esdeveniments i activitats. Precisament per diferenciar-se d’altres firmes adreçades a persones que busquen noves parelles. Des de passejos en velers fins a participar en unes degustacions en un celler de vi, fer rutes inspirades en la novel·la negra en la Barcelona més fosca, sortides pel bosc i practicar esports a la platja. A Roser Duran, que es considera una emprenedora, li agrada que en aquestes sortides de grup també hi hagi networking per fidelitzar: “Volem fer colles de tota la vida que gaudeixin i descobreixin noves amistats.”

L’activitat de l’empresa va començar fa sis mesos. Tot i així, la fundadora va veure que no estava prou organitzada. Llavors va apostar per contractar una persona experta a muntar esdeveniments, també va millorar el web i va aprofundir el finançament de la firma. La sort és que va trobar un inversor privat que hi va injectar 300.000 euros. També podria disposar d’un fons econòmic i d’inversió de 2,5 milions d’euros, si calgués. La previsió és que a final d’any l’empresa ja tingui beneficis.

En poc temps Be/Single Club ja té més de 200 associats que abonen 20 euros al mes. Això dona dret a descomptes en totes les activitats i esdeveniments organitzats. El negoci sembla ben encaminat perquè hi ha potencial. Es calcula que hi ha 3,3 milions d’homes i dones d’entre 40 i 69 anys solters a l’Estat. Un nou model de consumidor que té les butxaques prou plenes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Torra vol parlar directament amb el Japó per l’afer Nissan

Barcelona

El GiG demana més mesures de reactivació

Indústria

Torra demana parlar “directament amb el Japó” pel tancament de Nissan

Sant Mateu de Bages

Taula de diàleg de governs per mirar de salvar Nissan

barcelona

Àpats de casament amb agendes reprogramades

Girona
Grifols construirà  una planta a Lliçà de Vall

Grifols construirà una planta a Lliçà de Vall

Lliçà de Vall
Coronavirus

El dèficit de l’Estat es duplica fins a l’abril pels efectes de la Covid-19

Madrid

Centenars d’empleats de Nissan protesten als concessionaris d’aquesta marca

Barcelona

Un 61,4% avala el teletreball després del confinament si es compagina amb la feina presencial

Barcelona