Opinió

Un conductor de TMG sense humanitat

El divendres 24, després de quatre dies anant tot sol a l’institut de Vilablareix, el meu fill de dotze anys va agafar per error un bus L5 amb final de trajecte a l’Hospital Santa Caterina. En aquell moment, veient que aquell bus no el portaria a l’escola, el nen, espantat, només podia demanar ajuda a la persona que l’havia portat fins allà.

Esperant una reacció humana, en explicar al conductor que s’havia equivocat i que l’ajudés a trobar una solució, l’única resposta que va trobar va ser “Surt del bus”. Desesperat, el nen li va oferir pagar un segon bitllet. “Baixa! T’he dit que baixis!” No li va donar cap solució ni el va orientar en res, va quedar plorant als peus del bus, amb la bossa de l’escola i una senyora amb un nen petit preguntant-li què li passava.

No demano que el xofer canviés de ruta, simplement una mica d’empatia i humanitat, ja que el nen no estava preparat per trobar-se un conductor d’autobús groller i insensible amb un infant que necessita ajuda.

Vaig fer arribar la queixa a la bústia d’avisos i suggeriments de l’Ajuntament de Girona, i més tard a Marta Sureda, regidora de Mobilitat i Via Pública, però les respostes van anar en la línia que els sabia molt greu, sense mostrar, això sí, cap intenció d’aplicar el reglament.

Quart (Gironès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.