Opinió

L’APUNT

Una participació que funciona

El servei de la bústia d’avisos de l’Ajuntament de Girona va a l’alça. L’increment del seu ús s’atribueix a l’augment de canals de comunicació. Però hi ha una altra possible causa que entronca amb un dels grans debats a la ciutat: el model de participació. El magre èxit d’assemblees i audiències públiques pot fer pensar que la gent no vol participar. Però potser és que la gent vol que qui governa –des del govern o des de l’oposició– la serveixi i faci allò perquè l’han votat: governar. I és aquí on la bústia d’avisos, que estalvia cues, trasllats i burocràcia per exposar un avís, queixa o suggeriment, es converteix en una eina de participació directa i de primer ordre. Faltaria, però, que es fes més difusió de l’existència del servei.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.