Rússia

La justícia russa envia Navalni a la presó

L’opositor anima a protestar al carrer mentre els EUA i la UE n’exigeixen la llibertat

Rússia mantindrà Aleksei Navalni en presó preventiva durant almenys 30 dies

L’opositor va ser arrestat aquest diumenge a l’aeroport de Moscou

Tornava de passar cinc mesos a Alemanya recuperant-se d’un enverinament

Navalni, el líder opositor rus enverinat, detingut en el seu retorn a Moscou

Rússia evita que el vol procedent de Berlín aterri a l’aeroport on l’esperaven els seus seguidors

L’enemic del Kremlin assegura que té raó i que no té por

L’oposició russa declara la guerra als serveis secrets

L’oposició russa declara la guerra als serveis secrets

L’oposició russa ha declarat la guerra als serveis secrets, als quals acusen de terrorisme d’Estat, en presentar diverses demandes per a investigar oficialment l’intent d’assassinat del líder...

Putin: “Si s’hagués volgut enverinar Navalni, s’hauria arribat fins al final”

Vladímir Putin va qualificar ahir d’“engany” els resultats d’una investigació periodística que responsabilitza agents dels serveis d’intel·ligència russos d’haver enverinat l’enemic...

Pregueu per Leningrad

-28 de desembre de 1941, 12 del migdia: la meva germana Jènia acaba de morir.-25 de gener de 1942, 3 de la tarda: la meva àvia acaba de morir.-17 de març de 1942, 5 de la matinada: el meu germà Lioka...

La partició de l’Àfrica

Recordeu els anys seixanta? Va ser un dels punts àlgids de la Guerra Freda, però també l’era de l’optimisme. La conquesta de l’espai per la Rússia soviètica, la revolució sexual francesa, el...

Castigar una llengua per alta traïció

Un bon periodista està obligat a mantenir l’equilibri en les seves opinions. Un periodista ha d’evitar termes durs, com ara “dictadura” o “repressió”, especialment quan el seu país tolera...

Comissen per ordre judicial els béns de l’opositor Aleksei Navalni

Les autoritats russes van procedir ahir a comissar alguns béns del líder opositor, Aleksei Navalni, que es recupera actualment a Berlín d’un enverinament, per cobrar el deute que li va imposar un...