Jordi Bordes Castells

Jordi Bordes Castells

Crítica
teatre

Emoció en desordre

És molt fàcil apuntar-se al carro de dir que la interpretació de Vicky Peña és incommensurable a A casa (Kabul). És molt fàcil però no es pot començar d'altra manera un article que fent-ne elogis....

Crítica
teatre

Peña transforma el desordre en emoció

És molt fàcil apuntar-se al carro de dir que la interpretació de Vicky Peña és incommensurable a A casa (Kabul). és molt fàcil però no es pot començar d'altra manera un article que fent-ne elogis....

CRÍTICA
jordi bordes

Però, avui, a algú el preocupa la moral?

El Teatre de l'Enjòlit es caracteritzava, darrerament, per uns espectacles compromesos. D'una línia política molt contundent. Primer va ser amb Corrüptia, que feia tota una farsa sobre el cas Gürtel...

Joventut centenària

Una entitat se la recorda al cap de cent anys perquè demostra que els supòsits per la qual va ser creada són encara vàlids, encara que transcendeixi la mateixa institució. Ahir l'Institut del Teatre...

Crítica
teatre

Orfe de controvèrsia, hereu d'emoció i bon gust

Retorn esperat el d'Oriol Broggi al Teatre Romea, després del l'èxit d'Incendis, de Mouawad, durant dues temporades (i en seria una tercera, si no fos per la baixa provisional de Clara Segura). El director...

ombres a montserrat
J. BORDES

Una imitació malaltissa

L'autora Beth Escudé indaga en el col·laboracionisme franquista del monestir benedictí a ‘Mont(ss)errat'

CRÍTICA
jordi bordes

Una implacable mirada al bosc

En un bosc proper a Estocolm, tres amics prenen unes cerveses i celebren, aparentment, que han acabat el curs. Aparentment, perquè en realitat de seguida s'intueix que estan fent guàrdia. Potser només...

Crònica

De mandres i galetes

El gos Canelo tenia mandra de sortir a saludar la canalla el dissabte al matí. La música feia estona que sonava, el micròfon era a lloc i el seu amo (el manipulador) l'animava sense massa sort. Als...

CRÍTICA
jordi bordes

Teatre Nu, una llegenda ben real

Imagineu-vos una companyia que decideix (per ara) provar nous llenguatges en cada espectacle: no acomodar-se en un model en què poder especialitzar-se. Situeu els actors en un escenari que treballen per...