Comunicació

El canal Super3 substituirà l’actual família de personatges coincidint amb el 30è aniversari del club infantil

S’estrenaran tres sèries, una nova temporada de ‘Manduka’ i Dani Jiménez conduirà l’espai digital ‘Efect Wow’

Coincidint amb el seu trentè aniversari, aquest 2021 el canal Super3 estrenarà diverses propostes, sèries i espais. El més destacat serà el comiat, a l’estiu, de l’actual família del Super3. Els seus membres (Matoll, Àlex, Roc i el senyor Pla, entre altres) diran adéu i donaran pas a una nova ficció amb personatges nous.

Així mateix, arribarà una altra temporada de l’espai de cuina ‘Manduka’ i s’estrenaran dues propostes digitals: ‘Efect Wow’, amb Dani Jiménez, i ‘Top or Fail’. Una altra novetat que arribarà pròximament és ‘Les endevinalles del Mic’, un recull d’endevinalles populars i també de noves creades pel popular mico de drap.

El canal estrenarà també tres sèries internacionals.

Durant tots aquests anys, els personatges que han aconseguit una connexió més forta amb els nens i nenes han estat els que han donat vida a les històries i gags del canal Super3, des dels primers, com el Petri, la Nets, la Noti Press, fins als darrers, els personatges de la família del Super3, el Fluski, el Pau, l’Àlex, la Nenúfar, la Matoll, el Sr. Pla i el Rick, o els anteriors Roc i Lila.

L’últim trimestre d’aquest any 2021, el canal Super3 donarà pas a una altra ficció amb personatges nous que ocuparan el lloc de l’actual família i formaran un nou elenc del qual encara no han transcendit els detalls.

La digitalització ha marcat els grans canvis al canal els darrers anys. El seguiment dels canals digitals ha fet un salt, especialment l’any 2020 coincidint amb la pandèmia del coronavirus i els mesos de confinament. El web super3.cat és un dels portals d’internet més actius de la CCMA i s’ha consolidat com un dels més visitats pels nens i nenes, amb una mitjana de 245.000 d’usuaris únics mensuals, un 31% més que el 2019.

A més, segons la CCMA, els programes de producció pròpia, que representen l’imaginari propi de la marca, han estat els més consumits durant l’any passat. De fet, al mes de maig, el Super3 va aconseguir un rècord en superar els 10 milions de reproduccions a les seves plataformes: web, aplicacions per a mòbil i per a televisors intel·ligents i YouTube.

I l’InfoK’, l’informatiu infantil i juvenil integrat a la programació del canal, va liderar els mesos de març i maig el rànquing dels espais més vistos a la carta i es va convertir en el primer programa infantil a aconseguir-ho. L’espai conduït per Laia Servera té una mitjana mensual de 74.000 usuaris en consum de vídeo i ha sumat més de 2 milions de reproduccions en el 2020.

També l’espai ‘MIC’ s’ha convertit en el programa infantil que suma més reproduccions, amb més de 3 milions. Aquests dos programes, sumats a ‘Una mà de contes’, ‘Manduka’, ‘La família del Super3’ i ‘Rat Rank’, estan entre els 10 més vistos de l’any.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia