Comunicació

El zàping

Comediants d'aniversari

L'efemèride televisiva esdevé un contingut innecessari

Una cadena de comediants com La Sexta –Buenafuente i Wyoming hi fan referència constantment– va celebrar els seus primers cinc anys –no ho haurien de fer l'any vinent?– vestint-se de festa i convertint un espai de monòlegs humorístics com és El club de la comedia en una gala amb més gent dalt de l'escenari explicant més acudits –sense Eva Hache i els seus guionistes, l'envelat es desmunta– i alternant les bromes amb més bromes en format de vídeo. Eren uns muntatges, alguns més divertits que altres, que combinaven personatges de l'star system del canal amb personatges de les sèries nord-americanes de La Sexta. De tots aquests cameos impossibles, els més ben trobats van ser el d'Ana Morgade a NCIS i el de Usun Yoon amb El mentalista.

Calia la festa al teatre de diumenge a la nit? De fet, no calen la meitat de les coses que es fan a la tele, però l'efemèride televisiva ha esdevingut un contingut innecessari però cada cop més present a la tele actual en què gairebé tot és promoció: els presentadors dels nous programes i dels nous documentals, els actors de les noves sèries... L'efemèride televisiva és una maquinària de propaganda indissimulada. Durant aquesta gala de diumenge, la cadena va aprofitar també per estrenar Como en la Sexta en ningún sitio. És el nou eslògan amb un videoclip musical en què es vol donar a entendre, en tots els idiomes, no només que ells són com una colla d'amics als quals agrada fer tele i es diverteixen fent-la sinó que són David contra Goliat. Tan bon rotllo no és que s'encomani, fa ràbia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.