Comunicació

El zàping

No interessa

‘Tienes un minuto' és l'últim cas de les urpes de Tele 5 a Cuatro

No m'interessa. Moltes vegades ho hem pensat, mirant la tele. Però no tenim cap cartellet vermell i amb lletres en negreta que puguem aixecar, com si fóssim un jurat. I de fet l'única manera que tenim de posar-ho en pràctica és canviar de canal o apagar l'aparell. Però el “No m'interessa” a què ens referim és en castellà i és la manera que tenen les concursants de Tienes un minuto –que Cuatro va estrenar ahir a la tarda– per fer saber que el noi que tenen al davant no els fa el pes. També hi ha l'opció en positiu: un menys rotund “Me interesa” en verd. I tenien les coses molt clares Giada, Laura, Nekane i Sandra en la primera valoració. El concurs juga amb el físic i les primeres impressions: Laura va ullar un moreno i estava impacient per aixecar el cartellet abans que el mosso en qüestió fes alguna cosa. I és que els nois que s'ofereixen al plató –no és que sigui el mercat de Càpua elegint gladiadors, però la impaciència de Laura em va recordar la Lucretia de Spartacus–tenen un minut per cridar l'atenció de les noies. I com ho fan? Fent ximpleries. Amb la mateixa emoció que Laura es va afanyar a aixecar el cartellet pel moreno, cantava com una groupie amb Andy i Lucas. És l'única concessió que fa el concurs, que presenta Luján Argüelles amb el seu estil i humor singular, en un magazín. Tienes un minuto és l'últim exemple de les urpes invasores de Tele 5 a Cuatro. Veient l'estètica, amb tant d'acoloriment no desentonaria a Tele 5. Podríem pensar que Tienes un minuto és la versió soft i light de Mujeres y hombres y viceversa. Pot ser. Amb anys d'involució de tele comercial, el concurs de cites ja no és el que era. Mirat amb perspectiva Amor a primera vista era un joc de nens.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.