Comunicació

El zàping

Digue'm què estrenes per copiar-te

Les cadenes emeten films i sèries al·lusives al que passa

Diria que contraprogramar és un terme televisiu prou popular. És fer la punyeta al rival. Ho fa el Reial Madrid celebrant la copa el dia que el Barça guanya la lliga. Ho fa un polític, permanentment en campanya, fent un anunci el dia que l'oposició ha convocat la premsa a un esmorzar. Ho fa Tele 5 quan Antena 3 vol estrenar una sèrie pròpia, molt ambiciosa, amb pressupost i màrqueting... i va i els de Tele 5 contraataquen amb un especial de Sálvame. Però també hi ha altres maneres de contraprogramar o, diguem-ne, de fer el pas abans que el faci el del costat. I és quan les cadenes decideixen aprofitar el moment, l'actualitat, una tragèdia o un casament reial per treure del calaix una sèrie, una pel·lícula o un documental al·lusiu al que ha passat, està passant o passarà. Per exemple: demà La 1 ha decidit que la gran pel·lícula de diumenge a la nit sigui la tercera entrega de Piratas del Caribe. I tot perquè divendres 20 de maig s'estrena la quarta pel·lícula de la saga protagonitzada per Penélope Cruz i Johnny Depp. No vull pensar que sigui perquè Tele 5 va estrenar dilluns la sèrie Piratas. I per dimarts Cuatro ha anunciat l'estrena de la superproducció americana Los Borgia, amb Jeremy Irons. I què ha fet Antena 3? Programar dilluns en el canal Nova la pel·lícula que va fer sobre el papa Borgia i família perquè els espectadors puguin comparar Jeremy Irons amb Lluís Homar. I ho fa per Nova perquè a Antena 3 tot just fa quatre dies que hi ha estrenat una comèdia ambientada als anys vuitanta i una sèrie de romans.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.