Música

Mas i Pla arriben a Ítaca

El festival Ítaca , Cultura i Acció a l’Empordà acaba aquest cap de setmana amb dues propostes ben diferents. Aquesta nit, el solsonenc Roger estrenarà un nou escenari per al festival, la ciutat ibèrica d’Ullastret, on presentarà el seu darrer disc, Parnàs (22 h, 22 euros). Mas, veu i guitarra, hi actuarà acompanyat de Míriam Encinas, dilruba, viola medieval, flautes i percussió; Xavier Guitó, piano i teclats, i Arcadi Marcet, contrabaix. El preu de l’entrada inclou la visita al museu i a la ciutat ibèrica, on les portes s’obriran una hora i mitja abans del concert. A les 20.45 h es farà una visita guiada al jaciment.

Albert Pla tancarà el festival demà, diumenge, a l’escenari de la cantada d’havaneres de Calella de Palafrugell (21.30 h, 18 euros). Pla recuperarà el seu Somiatruites amb una banda d’autèntic luxe: Pascal Comelade, Quimi Portet, Diego Cortés, Refree, Tino di Geraldo i Judit Farrés com a discjòquei i corista.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant