Altres

“Emociona’t”: una campanya per donar suport i promocionar la cultura

Aquesta iniciativa interpel·la directament a la ciutadania i compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals

El Departament de Cultura recorda la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al COVID-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal

La campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura
Després d’un llarg període de pandèmia, el consum cultural es va veure molt reduït

El Departament de Cultura engega avui la campanya “Emociona’t’”la qual s’adreça directament a la ciutadania, per tal que gaudeixi, participi i s’emocioni amb tot el que la cultura els proposa.

Després d’un llarg període de pandèmia, el consum cultural es va veure reduït en totes les seves formes; els darrers mesos, no obstant, hi ha hagut una recuperació dels diferents sectors, i des del passat 15 d’octubre, teatres, cinemes, auditoris, arxius, biblioteques, museus, equipaments cívics, llibreries, galeries i altres equipaments culturals, ja ofereixen el 100% de la capacitat, tant a l’aire lliure com en espais tancats.

Aquesta iniciativa de suport i promoció de la cultura i reactivació del consum cultural, impulsada pel Departament de Cultura, compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals, i està pensada per arribar a tot el territori i a tothom.

El Departament de Cultura insta també a entitats, associacions, institucions, equipaments, companyies, artistes, creadors que se sumin a la campanya, que la facin seva, que aprofitin l’impuls que es generarà i animin així al públic a gaudir, participar i emocionar-se amb la cultura.

La campanya ‘Emociona’t’ interpel·la directament el públic amb eslògans com ‘Visita una exposició’, ‘Descobreix la nostra música’, ‘Vine al circ’, ‘Vine al teatre’, ‘Viu les nostres tradicions’, ‘Descobreix el nostre passat’, ‘Vine a un concert’, ‘Vibra amb la dansa’.

És una campanya multicanal, amb presència a televisió, cinemes, ràdio, mitjans escrits i digitals, xarxes socials i espais exteriors. També inclou les etiquetes

#comparteixcultura i #regalaemocions

Aquesta campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar, i més en una època de l’any on ens tornem a ajuntar i ens retrobem, sempre seguint les indicacions de seguretat davant del COVID-19. És precisament aquesta època de final d’any quan hi ha un increment important de consum cultural, tant d’arts en viu com de llibres, música, museus, circ… En definitiva de totes disciplines.

Finalment, el Departament de Cultura recorda en la campanya la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al COVID-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

bcn film fest

Tirar-se els plats pel cap a la Costa Brava

Barcelona
Cinema

Uns dracs amb ADN xinès, australià i europeu

màlaga

Salvat-Papasseit, sempre jove

Barcelona
Margarida Aritzeta
Escriptora, autora de ‘Les dones del lli’

“La lluita i el camí fet per les dones no han estat endebades”

Valls
Drama biogràfic

Radiografia d’una relació tòxica amb un home més gran

Crítica

La recerca de tresors enterrats

Guaita què fan ara
Sèries

La llarga ombra del masclisme seguint el rastre d’un assassí en sèrie

Drama

‘Rosalie’, una dona barbuda contra la societat

animació

‘Hate songs’, ferides que no es curen