Economia

Maroto defensa el “futur” de Nissan a Barcelona i reclama un nou model elèctric per a la fàbrica

La ministra d’Indústria diu que el govern espanyol “treballa de forma molt intensa” per garantir la continuïtat

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, ha defensat la continuïtat de la fàbrica de Nissan a Barcelona i ha assegurat que el govern espanyol “treballa de forma molt intensa” en la defensa de les plantes a les quals veu “futur”.

Maroto ha dit que han “accelerat la interlocució” amb el Japó per demostrar que hi ha un “projecte de futur” i ha esperat que això pugui “arribar a una concreció”.

La ministra ha explicat que la proposta del govern espanyol és que dotin la fàbrica amb un nou model elèctric. “És en aquest escenari en el qual estem, lluitant perquè Nissan es quedi a Espanya”, ha dit Maroto aquest dimarts en roda de premsa després del Consell de Ministres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona