Economia

Seat completa la producció dilluns amb nous objectius

Es proposa fabricar 6.000 vehicles més dels previstos

El grup iniciarà enguany l’acoblament del Cupra Formentor i del Seat León PHEV

Estrena un centre de formació en vehicles elèctrics

Seat reprendrà la producció dilluns, moment en què també recuperarà torns que havia aturat fa uns mesos pels problemes de subministrament que li va comportar el confinament i que també van provocar un ERTO per causes organitzatives entre el 27 d’abril i el 21 de juny que va afectar 11.000 empleats. L’automobilística ha millorat els seus objectius de cara a la pròxima temporada i espera acoblar fins a 6.000 vehicles més dels que havia calculat abans de l’estiu.

Concretament, la planta de Martorell (Baix Llobregat) reprendrà la línia de l’Audi A1 (la línia 3) amb dos torns i n’establirà sis d’addicionals en caps de setmana, de manera que els empleats treballaran cada dissabte del mes de setembre, excepte el dia 12, coincidint amb el pont de l’11 de setembre.

Abans de vacances, a Martorell la producció s’havia anat recuperant progressivament des de finals d’abril i ja s’hi acoblaven els models Ibiza i Arona, i també el León i el Cupra León. Ara es completa la producció de l’Audi A1, tal com havia anunciat la companyia.

Seat també va comunicar fa unes setmanes la intenció d’iniciar la producció del Cupra Formentor i del Seat León PHEV (elèctric) aquest mateix any. En aquest sentit, Seat invertirà uns 5.000 milions d’euros per impulsar nous models, i molt especialment per introduir l’electrificació. Fonts de Seat van explicar que en l’últim trimestre de l’any es podrien afegir més torns addicionals durant els caps de setmana com els d’aquest setembre, en funció de les necessitats de producció per la demanda de vehicles.

Formar en electrificació

En aquest context d’aposta per l’electrificació, Seat ja ha posat en marxa l’Electromobility Learning Center (ELC), un centre propi d’educació en electromobilitat de 400 metres quadrats situat al cor de la fàbrica de Martorell, on s’ofereix un programa complet sobre el vehicle elèctric dissenyat per la companyia.

L’objectiu d’aquest centre és formar els empleats en tots els aspectes relacionats amb la nova tecnologia elèctrica, la mecànica i la seguretat. En el nou espai s’imparteix formació a tota la plantilla, amb sessions per donar a conèixer la tecnologia híbrida i elèctrica.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Les exportacions gironines creixen un 11% i les vendes arriben als 706 milions

girona
Orient Mitjà

S&P rebaixa la nota del deute d’Israel per l’escalada de la tensió a la regió

barcelona
economia

L’Íbex baixa un 0,8% per les tensions a l’Orient Mitjà

barcelona
EMPRESA

Carme Torras, premi Manel Xifra a la transmissió de coneixement tècnic i tecnològic

GIRONA
economia

El Port de Mataró acollirà el primer Saló Internacional Nàutic amb una trentena d’expositors

mataró

Reempresa evita el tancament de 440 empreses gironines durant l’última dècada

girona
economia

Henkell Freixenet creix un 4,1% l’últim any assolint 1.230 milions d’euros de facturació

sant sadurní d’anoia
medi ambient

Part de les vinyes del Penedès, en perill de mort, per la sequera

VILAFRANCA DEL PENEDÈS
Economia

L’acord perquè Chery fabriqui vehicles a l’antiga Nissan es signarà divendres

barcelona