Economia

turisme

La Ribagorça estrena logotip per promocionar el turisme actiu

“Ribagorça és Pirineus” és el nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca. La imatge simbolitza l'oferta del paisatge, l'esport, el patrimoni i la gastronomia

“Ribagorça és Pirineus”. Aquest és el nou lema per promocionar aquesta comarca de la Franja. Forma part d'un logotip que combina el lema amb el disseny dels atractius naturals, esportius, patrimonials i gastronòmics de la Ribagorça, que va ser presentat ahir dimarts pel director general de Turisme del Govern d'Aragó, Gonzalo Lapetra, i pel president ribagorçà, Josep Franch. També hi va ser present el viceconseller de Turisme del govern aragonès, Javier Callizo, que va explicar que s'ha jugat amb el concepte Pirineus perquè és el marca la diferència i perquè “és el destí turístic més veterà de l'estat en el mercat internacional”.

El nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca de la Riibagorça suposa !tot el conjunt de potencials recursos turístics de la zona perquè, de fet, el turista compra un destí únic”, va dir Javier Callizo.

La nova cara del producte turístic ribagorçà forma part del Pla de Competitivitat, que es va iniciar l'any passat i que s'ha d'anar executant fins l'any vinent. La inversió total és de 2.500.002 euros, finançats conjuntament pel govern espanyol, el d'Aragó i la Comarca de la Ribagorça.

Més accions

El pla també inclou accions de formació i professionalització dels recursos humans, i la sensibilització de la població i els agents locals. També preveu actuacions de senyalització i informació turística, de millora d'accessos i entorn, de promoció turística, i de millora d'oficines de turisme i museus, entre altres.

LA XIFRA

2.500.002 euros
És la inversió total del Pla de Competitivitat, en el qual s'inclou el nou logotip de la Ribagorça.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga