Economia

estats units

X perd un 71,5% del seu valor des que la va comprar Musk

El nombre d’usuaris de la xarxa social va caure un 15% el primer mes després que el magnat comprés Twitter

La xarxa social X, abans coneguda com a Twitter, ha perdut un 71’5% dels seu valor des que la va comprar Elon Musk, segons un dades de Fidelity, que té participacions de l’empresa. D’acord amb les dades obtingudes per Axios i publicades pel diari The Guardian, a més de la pèrdua de valor de la companyia, el nombre d’usuaris mensuals de la xarxa va caure un 15% el primer any que Musk va comprar Twitter.

Musk va adquirir Twitter per 44.000 milions de dòlars l’octubre del 2022 i la va batejar com a X al juliol del 2023 tot canviant també el logotip de l’ocellet, en un moviment molt criticat pels usuaris.

Segons Fidelity, la xarxa X té actualment un valor de prop de 12.500 milions de dòlars i té fronts oberts importants com la demanda de la UE per propagar desinformació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona