Economia

turisme

Turisme Garrotxa renova la marca amb què ven la comarca

Turisme Garrotxa, un organisme públic comarcal que aplega també el sector privat, ha renovat la seva imatge corporativa. Els municipis d'Olot, Mieres i Maià de Montcal han estat els primers a fer-ne ús als seus nous tríptics d'informació turística. Aquests nous materials de la Garrotxa tenen per objectiu que tots els municipis de la comarca comparteixin la mateixa imatge promocional amb l'objectiu de sumar esforços i treballar de manera conjunta en el model turístic garrotxí. En aquest sentit, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha afirmat que aquest ens aposta, des de fa setze anys, pel desenvolupament d'un model de turisme sostenible en col·laboració amb tots els agents públics i privats del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Port de Barcelona

Primeres jornades de portes obertes

SOCIETAT

8.000 joves i 120 empreses a la fira JOBarcelona

BARCELONA

CaixaBank, escollida millor entitat de banca privada digital d’Europa 2024

barcelona
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona