Economia

Més activitat econòmica a la Fira de Mostres de Girona

Se'n fa un balanç positiu perquè hi ha hagut un 10% més de visitants i perquè els expositors han tingut més oportunitat de negoci

Un 77% dels estands repetiran, un 17% més que l'any passat

La 51a edició de la Fira de Mostres de Girona va tancar ahir les portes amb un balanç positiu, no només perquè ha crescut un 10% el nombre de visitants, sinó sobretot perquè els expositors han començat a notar que l'activitat econòmica comença a remuntar. El president de la Cambra de Comerç i del comitè executiu de Fira de Girona, Domènec Espadalé, va fer ahir un balanç molt positiu del certamen. “Hi ha hagut més visitants, més expositors i més vendes; per tant, el resultat és molt positiu”, va concloure Espadalé.

També va destacar que el millor exemple del canvi de tendència que s'ha vist a la Fira de Mostres de Girona és que en un sondeig que s'ha fet als 382 expositors el 77% han confirmat que repetiran la propera edició. Aquest percentatge significa un 17% més que l'any passat. “Si volen tornar vol dir que han fet negoci”, va destacar Espadalé.

L'organització de la Fira de Girona va destacar ahir que ja amb l'increment del nombre d'expositors havien advertit una inflexió de l'activitat econòmica perquè els empresaris estan més interessats que mai a fer negoci. Ara, diuen, aquesta tendència s'ha confirmat.

En el mateix sentit es va expressar Coralí Cunyat, regidora de Turisme i Comerç de l'Ajuntament de Girona. Cunyat va destacar: “Estem molt contents de com ha funcionat l'edició d'enguany. Arrencàvem molt il·lusionats per aquest increment d'expositors. Això ja va suposar un canvi de tendència. I el fet d'incrementar el nombre de visitants, i especialment la satisfacció dels expositors, demostra que la fira d'enguany ha estat un èxit.” La regidora de Comerç hi afegia: “Tot i ser una fira popular, es torna a consolidar com una fira en què l'objectiu principal és que les empreses hi facin negoci i ho utilitzin com a plataforma dels seus productes i dels seus serveis.”

Expocycling & Triathlon

En aquesta edició de la fira s'ha estrenat un nou espai, l'Expocycling & Triathlon. Aquesta mostra ha servit com a embrió del que serà un nou saló anual de ciclisme i triatló que es preveu que arribi a Fira de Girona al llarg del 2014. A més, el certamen també ha consolidat el saló de l'emprenedoria i els espais d'interiorisme, així com les activitats relacionades amb les mascotes.

LA XIFRA

110.000
visitants
ha tingut enguany la Fira de Mostres de Girona. Hi ha hagut un augment del 10% respecte a l'any passat.

LES FRASES

Hi ha hagut més visitants, expositors i vendes; per tant, el resultat és positiu
Domènec Espadalé
president de la cambra de comerç i del comitè executiu de fira de girona
Hi ha un canvi de tendència. La satisfacció dels expositors demostra que ha estat un èxit
Coralí Cunyat
regidora de turisme i comerç de l'ajuntament de girona


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió de Pagesos considera un “pedaç” el decret pel control de fauna cinegètica

girona
Unió Europea

TikTok suspèn el programa de punts de la versió ‘Lite’

Barcelona

Èxit de participació del XXV Fòrum Industrial

girona
economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Aproven la llei que podria suposar la prohibició de TikTok als EUA

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA