Economia

Campanya gastronòmica de la llagosta als hotels de luxe de la Costa Brava

Es du a terme fins al 13 de juliol i hi participen els disset restaurants dels establiments hotelers de quatre i cinc estrelles del litoral gironí

Els restaurants dels hotels de màxima categoria de la Costa Brava han començat la primera campanya gastronòmica de la llagosta, coincidint amb la temporada de captura d'aquest crustaci. A la campanya hi participen els disset establiments que formen part de l'Associació Costa Brava Hotels de Luxe, que, amb la campanya, fan una aposta “per un producte de gran predicament gastronòmic que ha esdevingut un menjar de luxe per la seva escassetat i preu a la Costa Brava”, segons assegura la presidenta de l'associació, Cristina Cabañas. La llagosta, segons Cabañas, havia estat un producte molt propi de la primera època del turisme de la Costa Brava i molt apreciat pel turisme centreeuropeu, especialment el britànic. La campanya va començar divendres passat i es perllongarà fins al 13 de juliol.

Tots els menús s'acompanyen amb el cava Rovellats Col·lecció 2007, un exclusiu cava del Penedès, de llarga criança, que ha estat triat pel seu excel·lent maridatge amb la llagosta. La campanya de Costa Brava Hotels de Luxe donarà l'oportunitat als clients de triar plats de llagosta en formats molt diversos, per a tots els gustos: llagosta a la brasa, llagosta en suquet, pollastre amb llagosta, en caldereta o amb arròs. El preu del menú oscil·larà entre 60 i 100 euros.

Els restaurants que participen en la campanya són: Candlelight (hostal La Gavina, de s'Agaró), Freu (Guitart Monterrey, de Lloret de Mar), Mas de Torrent (Mas de Torrent Hotel & Spa, de Torrent), Masia Peralada (Hotel Peralada Wine Spa & Golf, de Peralada), La Barca d'Or (Rigat Park & Spa Beach Hotel, de Lloret de Mar), Rosa dels Vents (Sallés Hotel & Spa Cala del Pi, de Platja d'Aro), Santa Marta (Hotel Santa Marta, de Lloret de Mar), Balcó de Mar (Hotel Vistabella, de Roses), Aigua Blava (Hotel Aigua Blava, de Begur), Drac (Hotel Castell d'Empordà, de la Bisbal d'Empordà), La Costa (La Costa Golf & Beach Resort, de Pals), Sa Cova (NM Suites Hotel, de Platja d'Aro), Parador d'Aiguablava (Parador d'Aiguablava, de Begur), Sa Conca (S'Agaró Hotel Spa & Wellness, de s'Agaró), Mas Tapiolas (Sallés Hotel Mas Tapiolas, de Santa Cristina d'Aro), Sa Punta (Hotel Restaurant Sa Punta, de Pals) i La Cuina d'en Norat (Hotel & Spa Terraza, de Roses).

La nova campanya de Costa Brava Hotels de Luxe s'afegeix a altres accions de promoció que vinculen el luxe al territori, la gastronomia, la cultura i l'oci. Entre d'altres, hi ha la celebració dels 105 anys del nom Costa Brava i les accions de promoció de l'oferta d'alta categoria a Madrid. L'associació es va crear l'any 2012 i treballa per contribuir a internacionalitzar l'oferta de destí Costa Brava i a reforçar la imatge de la marca a tot el món.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA