Economia

economia

Puig tanca el 2020 amb 72 milions de pèrdues

El grup de perfumeria Puig va tancar el 2020 amb 72 milions d’euros de pèrdues i una facturació de 1.537 milions, que equivalen a una caiguda de les vendes del 24%. Aquesta evolució hauria estat encara més negativa si el grup no hagués adquirit la marca britànica de maquillatge Charlotte Tilbury l’estiu passat. “És el pitjor any de la nostra història”, va sentenciar ahir el president i conseller delegat de l’empresa, Marc Puig, durant la presentació dels resultats. Malgrat tot, el grup preveu duplicar la xifra de vendes d’aquí a dos anys i triplicar-la d’aquí a cinc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia