Economia

Dotze cellers i dotze museus, a la campanya ’Beu-te el museu’

La segona edició de la iniciativa «Beu-te el museu» uneix dotze cellers i dotze museus de la demarcació de Girona. La proposta ofereix 330 places al preu de 22 euros per persona i incorpora quatre nous participants respecte l’edició anterior.

La iniciativa «Beu-te el museu» és la campanya promocional que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona impulsa des dels clubs de màrqueting de Cultura i Identitat i la Ruta del Vi DO Empordà per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor. La proposta busca intercanviar públics interessats entre el món de la cultura i l’enologia fora de la temporada turística.

El fil conductor de la iniciativa posa de manifest la interrelació dels espais museístics amb el món i sector vitivinícola local i dona com a resultat la creació d’una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. Per part del sector cultural participen en les activitats l’Ecomuseu Farinera, el Museu de l’Empordà, el Museu d’Art de Girona, el Museu de la Pesca, el Castell Gala - Salvador Dalí, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Ullastret, el Museu d’Arqueologia de Catalunya de Girona, el Terracotta Museu, el Museu de l’Anxova i de la Sal, el Museu del Cinema i el Monestir de Sant Esteve de Banyoles, els dos darrers noves adhesions a la campanya.

Per part del sector vitivinícola, els cellers de la DO Empordà que hi participen són Empordàlia, Perelada, Vinyes d’Olivardots, Espelt Viticultors, Pere Guardiola, Brugarol, Mas Llunes, La Vinyeta, Martín Faixó, Martí Fabra, Vinyes dels Aspres i Mas Oller, els dos darrers recentment incorporats a l’activitat.

Cada activitat programada té una capacitat d’entre vint i trenta persones i un preu fix unitari de 22 euros. Des de l’1 de setembre s’han posat a la venta tres-centes trenta entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com. A deu dies de l’inici de la campanya, s’ha fet la venda del 25 % de les entrades disponibles.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]
economia

El Camp de Tarragona rep 336 milions d’euros dels fons europeus

Tarragona
GIRONA

Suspenen la Fira de la cervesa i la botiga al carrer de demà per previsió de pluja

GIRONA
economia

Multa de 150 milions a Ryanair, Vueling, Volote i Easyjet per cobrar per l’equipatge de ma

barcelona
economia

Un 30% menys de viatgers a l’abril als allotjaments turístics extrahotelers

Barcelona

Vint-i-una empreses gironines opten als premis Etalentum

GIRONA
unió europea

El TJUE tomba el tram autonòmic de l’impost d’hidrocarburs

barcelona

Les comarques gironines rebran 360 milions d’euros de fons europeus

sant joan les fonts

El sector del suro confia en les darreres pluges per salvar la collita

Girona
Economia

L’IPC repunta tres dècimes al maig fins al 3,6% per l’electricitat i els carburants

barcelona