El lector escriu

Al conseller de Salut: desastrós servei de Vital Aire

Soc usuari de CPAP des de fa cinc anys, durant els quals he tingut un servei excel·lent de l’empresa Oxigen Salut. Aquest any s’ha concedit el servei a una nova empresa, Vital Aire, que està prestant un servei desastrós. Fa quatre mesos que demano una mascareta com la que he fet servir aquests cinc darrers i me n’han enviat tres d’errònies, que, a més, no es poden tornar –el contribuent ja pagarà els tres-cents euros que s’han llençat–. Al final l’he hagut de comprar a l’anterior proveïdor. He posat nombroses queixes per la seva app sense cap resultat. La mascareta és un element fonamental en aquest tractament. Però això avui no importa. Els concursos públics van de diners, és igual que qui guanyi no tingui els mitjans necessaris ni cap interès a donar el servei adequat.

Argelaguer (Garrotxa)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia