Opinió

L'APUNT

Per una banca de proximitat

Han passat la seva particular travessia del desert, i pel camí hi han quedat locals buits amb cables pengim-penjam i una part del personal. La banca ha hagut de reduir perímetre, replantejar serveis, tolerar una llarga temporada de tipus baixos i aprendre a ser més sagaç amb el risc. Superada la crisi, ara la dinàmica és tota una altra: la tècnica avança que és una barbaritat i cal estar al dia. Els clients també som més exigents, o més indolents, i volem fer les operacions on i quan vulguem, aprofitant que amb un toc en una pantalla tàctil podem bellugar els calerons. L'oficina bancària està en retrocés, però no de retirada. I és que el tracte humà i la proximitat donen seguretat i, després de tot, la banca sap que no anirà malament una dosi de confiança.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.