Una obra necessària

Ahir a la tarda, el Ministeri de Foment va posar en marxa la tuneladora Barcino, una gran màquina que ha de perforar el subsòl de Barcelona per fer arribar la línia d'alta velocitat entre Sants i la Sagrera. Es preveu que la perforació durarà un any i mig i que el tren d'alta velocitat (TAV) ja circularà per sota de Barcelona l'any 2012. Aquesta és una obra absolutament necessària perquè Barcelona i la seva àrea metropolitana necessita, sens dubte, dues grans estacions i perquè, a més, una d'elles, la de la Sagrera, va lligada a una reestructuració d'una part de la ciutat que no pot esperar més. Per tant, les protestes, absolutament minoritàries ahir, són legítimes, però ara el que toca és exigir a les administracions que tot es faci escrupolosament bé. I no perquè el túnel passa a prop de la Sagrada Família, que també, sinó perquè l'obra pública al subsòl va caure en un descrèdit absolut després de l'accident del Carmel i perquè la lamentable actuació dels mateixos que ara fan el túnel del centre de Barcelona, Adif, en les obres a l'Hospitalet, no va fer més que augmentar els temors. Ara és hora de demostrar que les coses es poden fer d'una altra manera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.