Editorial

EDITORIAL

L'ampliació de l'N-II no pot sumar més despropòsits

Ara l'excusa és la crisi, però en realitat és només això, una excusa. Perquè la decisió del govern espanyol d'aturar les úniques obres per desdoblar l'N-II que s'estaven fent a les comarques gironines és una constatació més que des de fa anys a Madrid no s'adonen que aquesta carretera és una de les principals vies de connexió amb Europa. I que per aquest motiu, per la seva importància social i econòmica, l'ampliació és tan i tan reclamada des dels àmbits polític, social i econòmic. Fa gairebé tants anys que es reclama com vegades els polítics han promès que aquest cop sí que anava de debò, i que el desdoblament es faria. Però una vegada i altra aquests mateixos polítics han anat incomplint la seva paraula convertint l'N-II no només en una altra carretera de la vergonya, sinó en la carretera dels despropòsits. Ara tots s'afanyen a dir que s'intentarà trobar una solució perquè l'obra es pugui fer igualment. I encara potser esperen que els hi agraïm, quan la realitat és que ja fan tard. Fan tard perquè fa anys que l'N-II hauria d'haver deixat de ser una carretera tercermundista. Perquè després de tant de temps esperant no s'haurien d'haver aturat mai les obres dels trams de la Selva que encara no se sap quan es reprendran. I perquè tampoc no s'haurien d'haver aturat les que havien començat entre Medinyà i Orriols. Les promeses ara ja no valen. L'únic que val és que es reprenguin les obres i que es garanteixin els diners per acabar-les.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia