Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

Demanen la dimissió dels directius del canal d’Urgell

Mollerussa

CCOO tanca un acord amb l’empresa Llansà SA que posa fi a la vaga

llançà
societat

Els Miquelets tornen a desembarcar a la platja d’Arenys

arenys de mar
Societat

Nova manifestació de treballadors de presons per reclamar més seguretat

Barcelona
PUIGCERDÀ

El consistori perseguirà i denunciarà les actituds incíviques

PUIGCERDÀ
societat

L’Ascensió de Granollers engega motors

GRANOLLERS
ROSES

L’Àrea de Turisme promou l’estalvi d’aigua en hotels i càmpings

ROSES
societat

L’acampada de la UB es mantindrà el 12-M si el rectorat no respon

Barcelona
infraestructures

Adjudicades les obres d’una nova via ciclista al corredor de la C-66

celrà