Societat

Calonge

CaixaBank manté l’atenció presencial

L’entitat bancària CaixaBank s’ha compromès a mantenir l’atenció presencial a l’oficina de Calonge dos dies a la setmana. Aquesta és la solució per la qual ha optat l’entitat bancària després de reunir-se amb l’alcalde, Jordi Soler, i un cop aquest ha plantejat la necessitat de poder mantenir el servei d’atenció. Després de l’anunci de tancament de l’atenció presencial a l’oficina de Calonge, l’entitat financera ha optat per poder mantenir l’atenció presencial durant els propers sis mesos dos dies a la setmana. Un cop passat aquest termini, l’atenció presencial es farà un dia a la setmana o es revaluarà. Això sí, per poder ser atès presencialment caldrà demanar cita prèvia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia