Societat

Calonge

CaixaBank manté l’atenció presencial

L’entitat bancària CaixaBank s’ha compromès a mantenir l’atenció presencial a l’oficina de Calonge dos dies a la setmana. Aquesta és la solució per la qual ha optat l’entitat bancària després de reunir-se amb l’alcalde, Jordi Soler, i un cop aquest ha plantejat la necessitat de poder mantenir el servei d’atenció. Després de l’anunci de tancament de l’atenció presencial a l’oficina de Calonge, l’entitat financera ha optat per poder mantenir l’atenció presencial durant els propers sis mesos dos dies a la setmana. Un cop passat aquest termini, l’atenció presencial es farà un dia a la setmana o es revaluarà. Això sí, per poder ser atès presencialment caldrà demanar cita prèvia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

L’AMB impulsa un servei metropolità de moto elèctrica compartida

Barcelona

Segellat de juntes, canvi de vàlvules i rajoles per obrir la piscina de Vallparadís el 22 de juny

Terrassa

S’amplien els topalls d’ingressos per tenir la T-Blanca dels busos

Terrassa
mediterrani

Llibertat pels nou acusats a Grècia del naufragi del pesquer 'Adriana'

barcelona
economia

La moda del te i les infusions creix

Barcelona
SANT FELIU DE GUÍXOLS

Es constitueix un nou Consell Assessor de Patrimoni Cultural

SANT FELIU DE GUÍXOLS
societat

Una forta pedragada afecta diversos punts del territori gironí

serinyà

Comencen a enderrocar l’edifici de l’antic prostíbul Vicente Ferrer

La Canonja
societat

Premià de Mar amplia el servei de vigilància i socorrisme a la nova platja

Premià de Mar