Societat

Argentona

Presenten un estudi sobre els hàbits de compra

El tracte i l’atenció als clients són els punts forts del comerç local, segons l’estudi presentat dimarts sobre els hàbits de compra al municipi, elaborat per l’empresa Procom. Per contra, la major competitivitat en preu, una oferta més gran i la diversitat d’establiments són els aspectes a millorar del comerç local, a més de l’aparcament. Un 71% dels enquestats es mostren a favor de la reforma horària, mentre que un 7,9% hi són contraris. La compra als comerços d’Argentona es fa majoritàriament –en un 61%–, en horari de matí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Espanya registra 6.347 nous positius de Covid-19 i 58 defuncions més des de dijous

barcelona

Cinc candidatures es presenten a les eleccions de la junta del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

barcelona

L’OMS reclama als països rics que renunciïn a vacunar infants i adolescents i que donin els vaccins a Covax

Brussel·les

Nou de cada deu infermeres a Catalunya creuen que les seves condicions de treball són “pitjors” que abans de la pandèmia

barcelona

Les sales de concerts avisen que sense mesures “afegides” al 70% d’aforament es queden “exactament igual”

barcelona

Els Mossos tindran una presència “més activa” el cap de setmana en els punts habituals d’aglomeracions i ‘botellons’

barcelona

Ampliació de l’aforament a la cultura, el comerç i la universitat a partir del 24 de maig

barcelona

La Guàrdia Urbana situarà patrulles fixes a les zones amb més gent a Barcelona per evitar ‘botellón’

barcelona

Sánchez diu que ja s’han administrat 21 milions de dosis i s’ha vacunat prop del 100% dels majors de 70 anys

madrid