Societat

Argentona

Presenten un estudi sobre els hàbits de compra

El tracte i l’atenció als clients són els punts forts del comerç local, segons l’estudi presentat dimarts sobre els hàbits de compra al municipi, elaborat per l’empresa Procom. Per contra, la major competitivitat en preu, una oferta més gran i la diversitat d’establiments són els aspectes a millorar del comerç local, a més de l’aparcament. Un 71% dels enquestats es mostren a favor de la reforma horària, mentre que un 7,9% hi són contraris. La compra als comerços d’Argentona es fa majoritàriament –en un 61%–, en horari de matí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

la crònica
La crònica

Jugar no és només cosa de nens

OLOT

Simulacre d’emergències al Recinte Firal d’Olot

OLOT
equipaments

Solsona inaugura una nova pista poliesportiva

SOLSONA
patrimoni cultural

Homenatgen una trentena de ‘casillers’ del canal d’Urgell i les seves famílies

El Palau d’Anglesola
tradicions

La samarreta de la Patum llueix a la plaça Sant Pere de Berga

BERGA
societat

Fundesplai engega la campanya de casals i colònies d’estiu amb 90.000 places

prat del llobregat
SOCIETAT

La falta de pluja canvia la maceració de la ratafia

SANTA COLOMA DE FARNERS
societat

Alella fa una crida a participar del consell agrari municipal

alella
LLENGUA

Els drets lingüístics centren la Jornada Lluís M. de Puig

GIRONA