Societat

Calonge

CaixaBank manté l’atenció presencial

L’entitat bancària CaixaBank s’ha compromès a mantenir l’atenció presencial a l’oficina de Calonge dos dies a la setmana. Aquesta és la solució per la qual ha optat l’entitat bancària després de reunir-se amb l’alcalde, Jordi Soler, i un cop aquest ha plantejat la necessitat de poder mantenir el servei d’atenció. Després de l’anunci de tancament de l’atenció presencial a l’oficina de Calonge, l’entitat financera ha optat per poder mantenir l’atenció presencial durant els propers sis mesos dos dies a la setmana. Un cop passat aquest termini, l’atenció presencial es farà un dia a la setmana o es revaluarà. Això sí, per poder ser atès presencialment caldrà demanar cita prèvia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

medi ambient

Espai protegit pel corriol petit a la platja de les Botigues de Sitges

SITGES
societat

Els Mossos reforcen l’Horta de Lleida amb agents de paisà

LLEIDA
Consol Aroca
Secretària de Dones pel Futur

“Teníem clar que aquelles torres s’havien de salvar”

SANT ADRIÀ DE BESÒS
Pepi Astor
Va treballar a les Tres Xemeneies

“Miro el petjapapers i em venen tots els records”

BARCELONA

Diagnòstic mèdic al català

Barcelona

Un nou barri que aspira a ser un referent internacional

Sant Adrià de Besòs
Marta Paset
Cap de l’oposició de l’Ajuntament de Tordera (ERC)

“No aprovar el pressupost és el primer gran fracàs del govern”

Tordera
Societat

Busquen sostre per als usuaris de l’alberg que tanca a Badalona

Badalona
Dilluns s’inicia l’enderroc del Gimnàs Sant Pau
Societat

Dilluns s’inicia l’enderroc del Gimnàs Sant Pau

barcelona