La Borsa
Més valors

Economia

economia

Puig tanca el 2020 amb 72 milions de pèrdues

El grup de perfumeria Puig va tancar el 2020 amb 72 milions d’euros de pèrdues i una facturació de 1.537 milions, que equivalen a una caiguda de les vendes del 24%. Aquesta evolució hauria estat encara...

Naturgy duplica guanys pendent de l’opa d’IFM

Naturgy va guanyar 383 milions en el primer trimestre de l’any, un 92,5% més que en el mateix període de l’any passat, mentre està pendent de resoldre l’opa que el fons australià IFM ha presentat...

economia

Catalunya rep 450 milions per a polítiques actives d’ocupació

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies rebrà aquest 2021 més de 449,8 milions d’euros de les Conferències Sectorials per implementar polítiques actives d’ocupació. En concret, 345...

economia

El BCN Drone Center doblarà el seu espai aeri i permetrà volar a més altitud

El BCN Drone Center, amb seu a Moià, ha rebut aquesta setmana l’autorització per a doblar el seu espai aeri de 25 a 50 quilòmetres quadrats de superfície i fins a 1.375 metres d’altitud sobre nivell...

GIRONA

Nova carta de begudes de Cafès Cornellà

La torrefactora gironina Cafès Cornellà ha presentat a Fornells el llançament de la nova carta de begudes d’especialitat per la temporada d’estiu, per primera vegada des del confinament per la pandèmia....

Contractaran treballadors de Sarrià per al nou Esclat

L’Ajuntament i Bon Preu han signat un acord

Al nou supermercat treballaran unes 50 persones i obrirà al municipi l’últim semestre d’aquest any

Covid-19: l’aposta immunològica de la recerca alimentària

Quan escric aquest text, la Red Nacional de Vigilancia Epidemiológica de l’estat informa de 3,41 milions de contagis acumulats per Covid-19, dels quals 76.980 no han superat la malaltia. L’anàlisi...

Azora compra l’Arenas Resort Giverola de Tossa

Hi invertirà 40 milions d’euros per reformar-lo i ampliar-lo

El grup hoteler gironí Med Playa serà l’operador del complex de vacances, que preveu reobrir aquest mes de juny

El propòsit de marca, per damunt del compte de resultats

Experts en comunicació corporativa i màrqueting constaten a la trobada Zoom Marques que el consumidor exigeix conscienciació social i ambiental al producte