Economia

Beu-te el museu» assoleix una ocupació del 72 %

Lainiciativa «Beu-te el museu», campanya promocional impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor, ha enregistrat 190 participats i ha assolit el 72 % d’ocupació en les 12 activitats programades dins del cicle, segons informa el Patronat en un comunicat.

Quatre de les activitats programades van exhaurir les entrades i algunes fins i tot van haver d’ampliar l’aforament per poder atendre la demanda.

A la fi de la campanya, tant els organitzadors —el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i els dotze museus i dotze cellers de la demarcació de Girona— com els participants en les visites combinades del mes d’octubre han valorat com a «molt satisfactòria» la iniciativa que marida vi i cultura.

En la tercera edició que se celebrarà a la tardor del 2024, el cicle de «Beu-te el museu» oferirà noves combinacions de museus i cellers per tal de renovar l’oferta de propostes inèdites que tant bona acollida han tingut per part d’assistents i també d’organitzadors.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]