El lector escriu

La deshonestedat de les empreses de missatgeria

En ple segle XXI, amb la digitalització, s’ha normalitzat comprar qualsevol producte en línia. No obstant això, cada vegada és més comú que les empreses de missatgeria tinguin un tracte deslleial amb el client. Segurament, no és la primera vegada que comprem una cosa i mai ens arriba. En el millor dels casos, les excuses que ofereixen són que han passat reiteradament pel destí però no han estat atesos. Fins i tot cada cop és més habitual que deixin els paquets desatesos en llocs poc segurs sense una signatura del destinatari… La pregunta sorgeix de manera instantània: és segur comprar en línia?

Sant Quirze del Vallès

(Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]