L'apunt

L'APUNT

El Cister, una bona marca turística

Encara que avui sembli una obvietat, una proposta turística que unia patrimoni, paisatge i activitat humana era, fa 25 anys, una iniciativa pionera, quasi estranya. La suma d'aquests tres factors que avui tothom veu imprescindibles i que fa dues dècades i mitja va impulsar la Ruta del Cister per promocionar la riquesa patrimonial de tres monestirs propers –Poblet, Santes Creus i Vallbona de les Monges– ha estat un encert innegable. Les xifres ho diuen tot: en aquest temps, el nombre d'establiments turístics de l'Alt Camp, la Conca de Barberà i l'Urgell s'ha multiplicat per cinc. Més de 200 allotjaments, prop de 400 establiments de restauració i fins a 26 empreses de turisme actiu operen avui dia al territori. El Cister és una bona marca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]