L'apunt

L'APUNT

Un apunt subliminar

Molt usat en publicitat, subliminar és aquell estímul d'una intensitat més dèbil del llindar de la percepció que impedeix que la persona sigui conscient que li arriba el missatge que es vol transmetre. Doncs a Figueres se'ls va ocórrer utilitzar aquesta tècnica en el cartell de Fires de la Santa Creu. Van triar una cinquantena de selfies de veïns, entre els quals, per coses del destí, hi havia una desena de regidors i persones afins a CiU. Només els més perspicaços van captar el missatge i hi van detectar una certa relació amb les eleccions municipals. Total, que al final s'ha optat per una segona versió només amb fotografies de persones sense vinculació política. Deuen haver considerat que això de la publicitat subliminar està sobrevalorat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]