Política

La pregunta

S'ha de fer un baixador del TAV a l'aeroport de Girona?

Les respostes dels partits a algunes qüestions de l'actualitat

CIU

S'haurà de fer algun dia i hem de tenir present una reserva per construir-la, però ara la prioritat és solucionar l'arribada a Girona ciutat, inclòs l'enderroc del viaducte que l'Estat ha de finançar, i resoldre els accessos a la de Figueres-Vilafant.

PSC

S'ha de fer una estació intermodal entre el TAV i les rodalies a l'àmbit de l'aeroport.

ERC

Creiem que com que hi haurà estació del TAV a Girona, cal fer un tren lleuger o tramvia que connecti Girona amb l'aeroport Girona-Costa Brava i d'aquesta manera desenvolupar l'anella de les Gavarres.

PP

Nosaltres considerem necessària la connexió de l'aeroport de Girona amb la xarxa ferroviària per tal que aquest tingui la millor comunicació possible.

ICV-EUIA

Sí. L'aeroport necessita d'una connexió ferroviària que garanteixi una accessibilitat pràctica amb Girona, Figueres, Flaçà, Caldes, Sils i també Barcelona. És una solució de menor impacte que anar amuntegant aparcaments a Vilobí i genera ocupació estable.

SI

Un cop s'ha decidit fer un TAV –sigui rendible o no– el criteri velocitat hi és bàsic. No és realista que el TAV regular pari a Girona i també al baixador de l'aeroport. Caldran llançadores (des de Girona i el sud), model absolutament generalitzat arreu.

REAGRUPAMENT

Que l'aeroport de Girona ha d'estar connectat amb el TAV és de sentit comú. De vegades sembla que els qui planifiquen les grans obres no tenen el més mínim sentit de la realitat. Cosa lògica quan les coses es planifiquen a molts quilòmetres d'on es fa l'obra.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.